Aangekomen in Bangalore

Lieve mensen,

Even een heel klein berichtje met de volgende boodschap: ik ben veilig aangekomen!De hele reis is heel goed gegaan en ik zit nu in een hotel waar ikde komende nacht zal slapen.

Morgenochtend word ik opgehaald en naar het busstation gebracht, waar de bus vertrekt die mij naar het huis in Madikeri zal brengen waar ik de komende weken zal verblijven.

Verder heb ik natuurlijk nog weinig kunnen zien en heb ik erg zin in eten, dus ik zal nu even buiten kijken!

Veel liefs, Klaske

Reacties

Reacties

Rianne

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen! Heel raar dat je er nu echt bent, haha. Ik ben benieuwd hoe het morgen is!
Dikke tĂșt Rianne

Willem en Anneke

Hoi Klaske,
Fijn om te lezen dat je goed en veilig bent aan gekomen.
Heel veel plezier, geniet er van, en pas goed op jezelf.
Groetjes.

stien

he klaske

mooi dat je goed bent aan gekomen en dat de reis goed is gegaan wens je heel veel plezier verder maar bovenal geniet ervan liefs uit balk

Cora, Stefan en Eelke

Lieve Klaske,

Wat fijn om te horen. Hoe waren je eerste indrukken buiten? en hoe smaakte je eten? (lekker veel koriander?)
Wij beginnen nu schandalig laat aan ons ontbijt. Lekker zelfgebakken brood :-)

Gisteren tot 1 uur aan het golfen geweest!

Rust lekker uit vandaag dan ben je morgen klaar voor alle nieuwe indrukken.

Heel veel liefs uit Den Haag

elske

hoi Klaske, fijn dat je goed bent aangekomen.... geniet er maar lekker van en hou ons goed op de hoogte!!!
Groetjes elske

Liesbeth

yeahhh klaske dat je er nu gewoon echt bent! super fijn om even te horen dat je er veilig bent! ik kijk uit naar je volgen
de berichtje :) xxxx

JoAs - JeSt

Lieve Klaske,
Wat fijn dat de reis zo goed is gegaan. 't Zal wel vreemd zijn geweest om daar aan te komen, vermoeid van het reizen, knorrende maag, wat onwennig (als in: 'alles anders').. We hopen dat je een goede eerste nacht hebt gehad en dat je inmiddels wat mensen hebt ontmoet. Hoe is het weer daar?
We denken aan je! Een dikke zoen!

Dana

Heee Klas,
fijn dat je veilig aangekomen bent. je zal vast al wat van india gezien hebben. moest wel aan je denken zaterdag maar gelukkig ben je goed aangekomen. ik ben beniewd naar je verhalen en hoop snel weer wat van je te lezen. Meid geniet ervan.
XxKus Dana

yke bontekoe

Wat een verrassing dat we zo met je mee kunnen leven met jouw avontuurlijke reis.
We wensen jou een hele fijne en leerzame tijd daar.
Het zal wel heel bijzonder zijn maar ook wel eens een beetje eenzaam zo alleen en zo ver weg.
Toch knap dat je je dromen waar maakt.
Heel veel succes! groetjes Theun en Yke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!